کار فکری اصل و اساس کار فرهنگی در دانشگاه‌ها است

پایگاه خبری هدهد تفرش:

خبرگزاری فارس: رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان مرکزی کار فکری را اصل و اساس کار فرهنگی در دانشگاه‌ها دانست.

خبرگزاری فارس: کار فکری اصل و اساس کار فرهنگی در دانشگاه‌ها است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک حجت‌الاسلام مهدی ایمانی‌مقدم بعد از ظهر امروز در نشست تعامل فرهنگی روسای دانشگاه‌های تفرش اظهار داشت: فکر و اندیشه قبل از انجام هر کاری موفقیت در کار را رقم زده و موجب بهره وری بیشتر در کارها می‌شود.

وی تصریح کرد: دانشگاه‌ها به عنوان مراکز تولید علم باید کار فکری را در رأس کارهای خود قرار داده و به آن توجه کنند.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان مرکزی در ادامه با اشاره به نقش دانشگاه‌ها در برگزاری انتخابات پرشور گفت: کشور سال آینده آزمون بسیار سخت انتخابات را پشت سر خواهد گذاشت که دانشگاه‌ها از اهمیت ویژه‌ای در موفقیت این آزمون بر عهده دارند.

ایمانی‌مقدم افزود: بدون شک دشمن از هم اکنون برای ایجاد فتنه در انتخابات سال آینده ریاست جمهوری برنامه ریزی کرده است و یکی از گام‌های مهم برای خنثی کردن توطئه‌ دشمنان شناساندن دشمن به جوانان به ویژه دانشجویان است، زیرا براساس فرمایشات مقام معظم رهبری دشمن به دنبال القای این شبهه است که انتخابات آتی انتخابات غیر آزاد است و باید در این زمینه به جوانان آگاهی داد.

وی با بیان اینکه دانشگاه‌ها و مراکز علمی کشور نباید  به حیات خلوت احزاب تبدیل شوند، گفت: دانشگاه‌ها نباید اجازه دهند احزاب و گروه‌‌‌ها از ظرفیت دانشجویی به نفع خود بهره‌ ببرد، بلکه باید در حفظ هویت خود بکوشند.

حجت‌الاسلام سید محمد مومنی امام جمعه شهرستان تفرش نیز با بیان اینکه شبهات و فتنه‌ها یکی از خطرات جدی است که مراکز علمی و نظام ما را تهدید می‌کند، گفت: دشمنان همواره به دنبال این هستند تا با ایجاد شبهه و فتنه ذهن جوانان ما را تیره و تار کرده و آنان را نسبت به باورها و اعتقادات دینی خود بی تفاوت کنند که هوشیاری در برابر ترفند دشمنان ضروری است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : برچسب:, | 21:7 | نویسنده : میثم اله وردی |